Sömn och trots

Det blev inge Rasbokil idag =( Max och jag tappade all energi efter vi fått lunch i magen så vi tittade på film och somnade sen som stockar. Det va välbehövt och dunderskönt men tråkigt att det inte blev nå lek. Speciellt eftersom Marcus troligtvis jobbar över ikväll.

Innan lunchen hoppade vi i sängen och körde tåg. En nyttig sak har jag gjort idag och det va att höja upp spjällsängen. Eller två saker förresten, jag sorterade alla bebiskläder efter storlek men det va precis innan lunch så jag har inte gått igenom allt och kollat plaggens status och så. Det tar vi i helgen eller på tisdag. Men upp till storlek 68 ligger iaf nu i byrån där de återigen hör hemma =)

Lilla snälla söta Max har blivit bra trotsig på sistone =) Mest på eftermiddagen, när han borde vara utvilad och glad. Många sura miner men det är bara att stå emot. Spännande att se hur det går med bebisen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0