Segt

Somnade som en stock när jag nattade Max, gick sen och la mig på soffan för att fortsätta sova men kunde av någon anledning inte slå bort ljudet från grannarna under. Man hör dom titt som tätt men inte på en ljudnivå som stör. Men nu kunde jag bara inte stänga av. Somnade strax innan Max vaknade och är nu helt groggy. Och yr och illamående. Och så sjukt sjukt sugen på lösgodis och choklad!!! Har inte varit så sugen på hela graviditeten, grymt jobbigt. Och Max hostar. Han hade 38,2 innan lunchen, nu vet jag inte. Han är pigg och glad men lite lugnare än vanligt.
Är stel i nacken och börjar få ont i huvudet också...

Marcus ska jobba över till 19 då vi ska hämta honom och sen åka och titta på vagnen. Har ställt in mig på att den är nerspydd, nerkissad och superlerig bara för att inte bli besviken. Jag har ju sett bilden på den så jag vet ju vad det är för typ av vagn och för 150kr kan man ju inte kräva så mycket. Men det blir inget köp om den är äcklig.

Jisses vad jag bara vill sova ett par timmar och sen vakna upp utan yrsel och illamående... Max vill titta på film, jag får riktigt dåligt samvete, men som jag mår så.... Tackar jag inte nej till att ligga på soffan......

Hur kan man vara såhär sötsugen!?!?!?! Måste vara för att jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0