Så typiskt!

Inatt har Max sovit jättebra jämförelsevis!! Men då har jag istället varit alldeles för förkyld för att kunna sova. Huvudvärk, täppt i näsan, mina läppar har varit svullna av allt flåsande med munnen, kämpat för att inte hosta och halsen har kliat. Dessutom har jag haft en molande, typ mensvärk hela natten =( Så typiskt när jag hade kunnat sova jättebra i natt...

Lite obehagligt med "mensvärken", har inte känt av nå sånt på hela den här graviditeten och nu har jag haft det nästan konstant sen igår kväll nån gång. Men jag vet att jag kände av det titt som tätt hela förra graviditeten. Har för mig jag läste om det då att det inte va ovanligt.

Max hade iaf bara 37,4 nu när han vaknade!!! För första gången sen i måndags. Jippi!!! Han har druckit lite saft och lite vatten sen han vaknade men han dissar alla matförslag jag kommer med. Han hade iaf betydligt mer kiss i blöjan efter natten jämfört med senaste tiden så det känns som att det värsta är över nu!

Ska göra en macka iaf och se om han komemr på att han ju visst vill ha det... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0