Räkningar och sen sängen

Hämtade Marcus i stan vid 19, åkte till McDonalds vid fyra mackarna för att jag höll på och kissa på mig och sen tillbaks til Djäknegatan för att kolla på vagnen. Fick gå ganska långt från parkering till lägenhet och Max va pigg som en mört =) Vagnen va "toppenbra" för att kosta 150kr!!!! Äntligen något som gick bra =) Den är ju så gott som bara till för att Max ska sova i den på dagis. Den såg fräsch ut för att vara såpass gammal och den såg mycket "sov-vänlig" ut =) Promenerade tillbaks till bilen och åkte sen hem.

Började natta Max 20.45 och han somnade 21.30. Och sen dess har han hostat....... Tillbaks till det vanliga.... Kom på att jag kanske inte nämnt hur bra det varit sen vi fick luftfuktaren. Han har sammanlagt hostat 2,5 timme sen mellandagarna!!!! Underbart har det varit =) Fast ungefär samtidigt började hans oroliga sömnperiod så så mycket bättre sömn har det väl egentligen inte blivt om man ska va petig.... Men han har ju mått sååå mycket bättre av att slippa hostan, piggare, gladare. Men idag har det alltså satt igång igen.
Förbereder mig därför på en jobbig natt men måste betala räkningar först.

Har inte hört nåt om när jag kan komma och titta på tripp trapp stolen men än så länge är ju ett köp av två toppen =) Och är man villig att lägga 500 på en tripp trapp så kommer det många fler tillfällen om det skulle vara så.

Nej nu ska räkningarna betalas innan jag får huvudvärk.
Kram och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0