Puh!

Det gick bra idag, överlevde fastan och provresultaten va bra så det va bara falskalarm!

Nu har jag ätit yoghurt, banan, tre mackor (!!! Gjorde gurka och macka till Max men han vill inte ha nåt av det.... Så jag åt upp hans macka med, gurkan vet jag inte om jag är så sugen på) och druckit en massa =) Mumma! Återställd och hel =)

Max har sovit en halvtimme medan jag va borta, ätit några bitar äpple och faktiskt några makaroner och nån köttbullebit! Han har feber men är inte alls särskilt varm, och den senaste suppen borde vara ur kroppen nu tycker jag. Så kanske det blir en bättre dag idag! Men han vill som sagt inte ens ha gurka just nu och drack nästan ingen välling till frukost. Får bli glass om en liten stund!
Blir febern hög igen så måste vi ut i snön för vi har bara en supp kvar nu. Men det ordnar sig alltid!

Nu vill han ha vatten påstår han! Hoppas han menar det också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0