Party!!

Äntligen hemma från dagis. Fett sliten men det va ganska trevligt! Hade varit roligare om man inte va höggravid, trött och hade en hyperaktiv pojk =) Han har inte sovit middag idag och lekt heeeela eftermiddagen så han somnar nog gott efter maten.

När vi kom hem hade Marcus precis kommit hem och på köksbordet väntade min slutlön från Biva. Hade tänkt mig att den kanske låg på 3000 nånting, men oj va fel man kan ha! 8600!!!! Vi är plötsligt rika!!! (Den 25/1...) Så istället för att haft ångest över att föräldrapenningen jag begärt under slutet av december och hela januari inte ska hinna betalas ut i januari, så hoppas jag nu att den inte kommer förrän i slutet av februari. För nu behöver vi den inte längre, i februari behövs den däremot sjukt mycket.

Så nu tänkte jag att vi ikväll skulle fira, trots vårat godisförbud, med en tommy och jerry påse som Max fick i fiskdamm idag. Han äter den ju inte (han gör det säkerligen om han får, men han vet ju inte vad det är) och man kan ju inte slänga gratis godis.... =p
Och jag ska boka en klipptid hos Helena =)
Och jag ska köpa en begagnad tripp trapp stol till Max. Han vill knappt sitta i sin vita längre, och jag vill slippa lyfta upp och ner. Och en skötbädd och nytt spjällskydd =) Hihi! Pengar! Har varit så inställd på att knappt ha nåt att äta närmsta tiden.

Nu är maten klar!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud vad skönt/kul! TRor att vagnarna kommer lösa sej för er.. några veckor kvar :)

2010-01-23 @ 09:39:43
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0