Nutid

Just nu sitter Marcus inne i sovrummet och pluggar, Max sover i sin säng och jag sitter här och snackar med syster Malin (Mimmi enligt Max) lite. Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder i bildbloggen. Får se hur långt jag kommer... Det tar sån sjukt lång tid och jag är så trött (och illamående för andra dagen i rad...).

När Max vaknar om en halvtimme-timme ska vi bege oss ut till Bergsbrunna igen. Denna gången är det avskedsmiddag för min bror Daniel (Dada enligt Max) som imorn flyttar till min mormor i Halden, Norge. Han har fått en provanställning på ett företag (samma som han blev varslad från här i Sollentuna) i Oslo under fyra månader. Spännande!

Så nu kommer päronen ha alla 3 barn utflygna i tre månader, sen kommer syster hem igen. Skönt och fridfullt, eller ensamt och tråkigt?? =)

Nej ett par bilder ska jag väl orka med i alla fall.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0