Nu är det dags för den tomma sängen

Sover alltid apdåligt första natten Marcus är borta =( Är det fler nätter brukar jag sen tvärtom sova som en stock =)

Blev lite sent ikväll, Max hade så kul med min morfar att vi liksom inte kom därifrån =) Max somnade precis efter 22, alldeles för sent, och jag har efter det pratat lite med Marcus som precis skulle lägga sig på hotellet. Hans flyg var försenat en timme så han hade ganska precis kommit till hotellet stackarn. Men han har iaf lite sovmorgon imorn.

Håller tummarna för en fridfull natt full av sömn!! God natt!

Kommentarer
Postat av: Isabel

JA visst är det hemskt att behöva gå och lägga sig ensam!?

Nu är det nog värst för M när jag jobbar borta och får gå och sova själv.

JAg "jobbar" ju ändå så det blri en helt annan sak än att ligga hemma och längta. Men det är tur att man vänjers ig vid allt!

2010-01-19 @ 09:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0