Lite sliten

Första gången jag sitter ner idag =) Utan att vara fullt sysselsatt iaf.
Vi har diskat (två gånger), dammsugit, dammat, tvättat golv och städat badrummet. Efter det tog jag en välbehövlig dusch, Max vägrade sova middag så honom placerade jag med duplo-lådan på badrumsgolvet. Han höll sig där nästan hela tiden...
Efter duschen kom min pappa på kaffe och mockaruta! Och en alldeles hyper Max =) Skulle vilja sätta på en film åt honom så vi kan lugna ner oss lite, men han har ju haft sönder våran dvd och jag vet inte hur man gör om man ska koppla datorn till tv'n. Bara pappsen som är så teknisk.... Men lite Simpsons på tv duger nog en liten stund iaf =)

Det enda jag inte gjort är att vattna blommor. Det tar vi om en liten stund =)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Oj, hur lyckades han ha sönder den? JAg skulle itne överleva en hel dag utan våran.

Du får försöka komma i säng lite tidigare ikväll.

2010-01-07 @ 17:32:11
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hur går det med de du fick av mej? lever dem? :)

2010-01-07 @ 21:44:22
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0