Lite hungrig

Går väl inte sådär jättebra än så länge. Marcus har varit inne en gång och han hostar titt som tätt. Känns liksom inte som nån idé att lägga sig över huvud taget, kommer ju bara ligga där och lyssna på hostan. Men vi får se, har ett vagt minne av att den där medicinen inte altid hjälpte från första början. Eller så har jag blandat ihop alla tusen mediciner han fått....

Känner mig i lite hungrig och tänkte äta lite glass, men det skulle ju så typiskt vara om jag va tvungen att gå in till Max så fort jag lagt upp glassen. Sen är den smält när jag kommer tillbaks. Vilket hemskt problem! =)
Borde egentligen äta nåt lite mer ordentligt men klockan är så mycket.
Har idag ätit

Två stekta ägg
Två hela rågkusar med mjukost
En tallrik yoghurt
Två skivor limpa med rökt skinka
En bit morotskaka

Sen kan jag seriöst inte komma på nå mer. Stackars bebisen i magen =( Men jag har suttit i soffan med Max så gott som hela dagen, tittat på film och lekt med Duplo. Två omgångar va vi inne på hans rum och lekte men han orkade inte länge inte. Dock va han speedad under tiden =)

Jag måste ju ha ätit mer än så?? Klarar man sig verkligen på så lite? Jodå, när man inte gör nåt annat än att sitta på soffan så =)

Nej nåt måste jag stoppa i magen, sen blir det sängen och förhoppningsvis lite mer sömn än föregående natt.

Kommentarer
Postat av: helena

man brukar ju inte bli så jättehungrig av att bara vara hemma och ta det lugn. hoppas du får sova mer i natt så du känner dig lite piggare i morgon. sov gott..... kram

2010-01-26 @ 22:01:13
Postat av: Isabel

Bebis är det inte dugg synd om, den tar vad den behöver men däremot om dig!

Lågt blodsocker är ju inte direkt uppiggande! Hoppas ni fick lite sömn inatt.

2010-01-27 @ 07:11:53
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Hanna

det låter sommdet jag kan äta på¨en vanlig dag typ.

men nu äter jag typ allt jag kommer över haha!

2010-01-27 @ 11:56:27
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0