Lite fritid igen (dock väldigt lite)

Båda mina pojkar har sovit en stund på soffan och sitter nu och äter frukt tillsammans =)
Jag har diskat och passat på att lägga upp lite bilder i bildbloggen.

När vi rensade i förrådet härom veckan så hittade jag ett fat som jag hade glömt bort (hittade massor jag glömt bort...) som passar perfekt färgmässigt i vårat vardagsrum! Skulle göra sig fint som fruktfat på vardagsrumsbordet men med våran klåfingriga lilla fruktälskare skulle det inte få stå i fred en sekund =( Så just nu står det istället helt tomt på vardagsrumsbordet och jag vet inte vad jag ska göra av det....



Har även upptäckt att en växt vi fick av Doris när vi flyttade in (för exakt 11 månader sen, vad tiden går fort!!) håller på att blomma! Har ingen aning om vad det är för typ av blomma så jag väntar spänt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0