Lite babbel

Hade planerat ett långt inlägg men fastnade på msn med båda Carro och min bror som ju är i Oslo/Halden nu för tiden! Tappade helt bort vad jag tänkte skriva om så vi får ta det en annan gång.

Gick en 50 minuters promenad efter jag lämnat Max på dagis och har nu suttit här i typ en halvtimme =) Skönt att bara sitta lite. Börjar dock bli hungrig så jag tror jag ska gå och steka potatisplättar till mig och magen!

Sen är frågan om jag lyckas motivera mig att städa lägenheten eller om jag ska ta det där badet eller kanske sova middag. Har inte riktigt bestämt mig än. Det är inte så skitigt här så det skulle räcka med att bara dammsuga egentligen. Men jag tycker bäst om att göra det ordentligt när det väl görs. Så vi får väl se vad jag hittar på.

Ikväll kommer Marcus hem!!! Kanske börjar bli dags för en magbild också? Minns inte riktigt när jag tog en sist. Skulle vilja göra en jämförelse med Max-magen också men alla bilder jag tog på den magen är närbilder utan tröja. Jag känner mig inte riktigt lika road av det denna gång...

Nej nu måste jag faktiskt ha mat!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Här ska det nog inte vara något problem med plats för David eftersom vi blir skickade till patienthotell, dock mot en extra avgift på 300kr/natt...så det tål att tänkas på beroende på antal dagar man blir kvar.

2010-01-21 @ 11:47:14
Postat av: Isabel

Vi tar inte tempen i rumpan längre heller utan med örontermometer, gör man rätt så visar den bra. HAr sett att de numera använder sådanna på sjukhuset också.

Det avr då vi slutade med Alvas suppar, när vi märkte att hon tyckte att det var hemskt! Jag ahr itne hjärta att tvinga henne och vi har så lätt att ge henne medicin i en liten kopp.

Det är ju när man vill ha den direkta verkan som vi ger supp, som inatt men då förbereder vi henne på vad som ska hända och hon säger att det går bra.

Idag har hon pratat om medicinen i munnen och medicinen i rumpan :-)



Jag önskar att jag kunde ta mig ut på en promenad jag med men ingen idé att släpa ut Alva eftersom hon blev så himla mycket sämre efter våran ahndling igår. Ett bad är jag också supersigen på men det lär ju dröja innan jag kan bada...

2010-01-21 @ 12:02:28
Postat av: Carro

De va trevlig pratstund vi fick :). Va snyggt de blev förresten med nya designen!

Kram

2010-01-21 @ 13:24:14
URL: http://meteorologtjejen.blogg.se/
Postat av: Hanna

tyckte också det var himla fint här! :)



jag väntar också tills f-penningen kommer. det är ju riktigt saftiga priser faktiskt. och köper man en för 99 kr, och alla andra ligger runt 500 då känns det inte riktigt som att den håller måttet. kanske är samma lika men i mitt huvud så inbillar jag mej att den skulle vara sämre. vore kul om någon kunde säga ett bra märke osv.. men inte hört någonting om något märke alls!

2010-01-21 @ 13:31:10
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0