Lek och bus på schemat

Imorn är det lekdejt igen! Max och jag, Helena och Liam ska ut till Hanna och Emil och röja lite =) Blir toppen! Max har haft sån extrem energi senaste dagarna så det blir skönt (för oss alla...) om han får leka av sig lite =)

Sen får vi celebert besök på onsdag! David, Marielle, lilla Noa och bebisen i magen kommer på besök!!

Annars har vi inget planerat denna vecka, ska storstäda imorn eftermiddag/kväll, försöka hitta en tvättid till på tisdag. Problemet är dock att jag inte vet om jag orkar upp och ner för trappan med Max och tvätt en gång till. Det har varit väldigt tungt bara att få upp Max de senaste dagarna... Skulle vara skönt med en kvällstid så Marcus är hemma, men jag skulle behöva ta mig till gymmet. Och det passar nog bäst på tisdag.
Vi får se vad som finns helt enkelt, brukar inte finnas så mycket att välja på när man är ute i såhär sen tid...

Nej nu håller jag på att kissa på mig och somna =)

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0