Kul fredagsnöje

Har suttit med datorn i soffan typ hela kvällen känns det som. Mestadels har jag surfat runt på Blocket. Kollat tripptrapp stol (hittade en precis upplagd för 100kr, håller tummarna att jag hann först!), ihopvikbart skötbord (400kr i Sävja, Marcus föredrar det framför skötbädd på tvättmaskinen), ståbräda till vagn (hittade en för 200kr), enklare sulky med nedfällbart ryggstöd till dagis (fanns en del men vi vet inte riktigt vad vi vill än så mejlade ingen), vagga (hittade en billig men det va en impulsidé så mejlade inte), Expedithylla (hittade faktiskt några i "mellanstorleken" som va vita men alla fanns i Stockholm så det känns inte värt pengarna.....) mm mm.

Hoppas på tur med dom jag mejlade till. Men det där med vagn alltså.... Den ultimata lösningen för oss verkar inte finnas. Håller på att bli tokig....

Max vaknade ännu en gång men va inte ledsen utan somnade på en gång jag la honom i sängen. Men nu gnyr han lite igen..... =( Ska gå och lägga mig om han inte vaknar nu. Imorn är det städ som gäller.....

Bye!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Visst är det kul när man blir överaskad och får mer pengar än vad man hade trott!?

Micke fick sin sämsta lön på 6 år så tur att jag jobbade hela julhelgen typ.

Hoppas du får svar under dagen!

2010-01-23 @ 10:28:23
Postat av: Isabel

Just det, han provknöt slipsen eftersom de ska ha slips på jobbet idag och imorgon på deras Jippo.

2010-01-23 @ 12:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0