Konstigt

Fy sjutton vilken natt... Max vaknade ett antal gånger, börjar ju bli standard nu. Men första halvan va ganska bra. Men så en gång när jag va uppe och sen kom och la mig igen blev jag helt plötsligt jättesnurrig!! Riktigt riktigt full kände jag mig, allt snurrade så fort jag rörde mig, va tvungen att sätta mig upp för det gick bara inte att ligga ner...
Marcus gav mig vatten, masserade min nacke (ifall nån nerv skule va klämd, va ganska stel), hämtade mina åksjukearmband och höjde upp min kudde rejält. Vet inte vad av allt som hjälpte men det kändes lite bättre och jag fick sova lite smått efter det. Problemet med att höja upp kudden så mycket var att jag fick jätteont i höfterna iom att jag va tvungen att ligga på sidan för att stilla yrseln. nu mår jag mycket bättre än i natt, men jag mår fortfarande väldigt konstigt. Har hittat en ställning i soffan som är bekväm men nu måste jag sanrt upp och röra på mig, vågar knappt.....

Hoppas det går över under dagen....

Kommentarer
Postat av: Isabel

Alva hade en drömperiod men den var ungefär runt 18 månader, då sov hon riktigt dåligt och det var förädringen att vi skaffa Rulle som utlöste det hela.

Hoppas Max börjar sova bättre snart!



Hemskt med yrsel! Hoppas det går över! Kanek är bebis som trycker på stora kroppspulsådern? Alva gjorde det och jag hade mycket yrsel!

2010-01-24 @ 11:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0