Jippi!

Idag känner jag mig nästan lite utvilad! För första gången på flera veckor!!
Gick och la mig med öronproppar och Marcus fastnade framför någon film som slutade alldeles för sent egentligen, men under omständigheterna tackar jag för det! Gick inte ens upp och kissade förrän 01.45 =) Då kom Max in och la sig på mig men Marcus tog honom och jag fick kissa och lägga mig igen. Sen kom Max in igen typ trekvart senare med 39,2 igen... Fick en supp och sen fick jag lägga mig igen!! Shit vilken lyx! Tror inte Marcus kom in förr än 4 eller nåt, då tog jag över ansvaret. Mellan 4-5 tror jag Max kom in tre gånger, det han vill är att snyta sig och torka tårar ur ögonen sen somnar han på två röda igen. Vid 5 orkade jag inte springa fram och tillbaks så jag la mig bredvid honom i hans säng (trångt? ja.) och sov faktiskt relativt bra till 7. Sen blev det lite spring fram och tillbaks igen, men med lite slumrande emellan. Gick upp gjorde vi strax efter 9. Då hade han 38,7 så vi får se vad som händer närmaste timmarna.

Men han har iaf sovit mycket bättre inatt (dubbla mediciner funkade bättre), jag har sovit mycket bättre och Marcus sover fortfarande =) Max har druckit lite vatten och lite saft, han har ätit nästan en hel macka och lite yoghurt! Äntligen kanske det är på väg bort?!?! Börjar bli väldigt less på att sitta i soffan nu...

Och skulle gärna ha något annat att skriva om här än sjukdom =) Bör nämnas dock att jag är jätteförkyld nu... Men det va ju ganska väntat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0