Ingen bra dagsform idag

Tror jag har tagit i för hårt senaste dagarna. Har varit väldigt väldigt aktiv och idag är jag tvärtom helt orkeslös =(
Lämnade Max på dagis och påbörjade min promenad men kände på en gång att det va jättejobbigt. Så jag gick en kort promenad runt Ica typ, en snabbis in på Ica och sen hem. En hel timme va jag ute!!! Så segt gick det...

Nu ska jag sitta här i sköna soffan en liten stund, sen ska jag lägga mig i ett varmt skönt bad och bara blunda och filosofera och sen äta lunch. Det enda måste jag tänker göra idag är att diska, men det spar jag nog till ikväll faktiskt.

När jag va in på Ica stannade jag till vid schampo-hyllan. Mitt underbara schampo är slut och eftersom jag troligtvis inte får nå mer pengar än slutlönen (som inte blir stor) denna månad så måste jag vänta till i slutet av februari med att köpa nytt. Så då måste jag ju köpa nåt billigt så länge och det va ju en hel djungel!!! Men till slut föll ögonen på en Nyhet, Icas egna schampo! Har inge förväntningar på det alls och det spelar ingen roll hur bra det är (eller inte är) för jag kommer ju ändå köpa mitt vanliga så fort jag får pengar. Men iom att det va en nyhet så fick man 2 flaskor för 20kr om man drog Ica-kortet så det gjorde jag, billigt värre!

Jag känner mig verkligen helt jäkla färdig i både kropp och knopp idag, sitter här som en zombie. Konstigt att det kan va så olika från dag till dag.... Vi har iaf fått sova "tillräckligt bra" i fyra nätter nu, det enda som hände i natt va att Max började gråta helt plötslgit vid 06 och ropade "båt, båt!" flera gånger i sömnen. Men han lugnade ner sig och fortsatte sova till jag väckte honom vid 8. Frågade då om han drömt om en båt i natt men det hade han inte sa han, däremot om bilar =) Vet inte hur mycket man ska tro på såna svar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0