Ibland blir det bara för mycket

Jag va ju så sjukt slut igår och kom i säng innan 22. Ändå hade jag jättesvårt att sova och när jag väl somnade sov jag som en kratta ända till 2.30 då jag äntligen somnade ordentligt. Vid 04 kommer Maxen springandes igen... Sen ligger jag och sjunger för honom i hans säng till 06.30 då han äntligen somnar. Jag hinner precis kissa och sätta mig i sängen och stänga av mobil-alarmet innan han kommer springandes igen. Jag bröt ihop totalt. Vill bara få sova lite....

Nu har Marcus åkt till jobbet och Max och jag sitter isoffanoch tittar på Nalle Puh. Förstår inte hur jag ska orka den här dagen. Förstår inte hur Max ska orka! Han kommer somna innan lunch och sova som en stock tills vi ska till Mvc kl 13. Då kommer vi inte hinna äta lunch utan måste antagligen skynda oss (jag lär ju också somna när han gör det....). Funderar på att ringa och boka om Mvc-tiden men jag är ju så nyfiken! Vill ju se hur allt står till med mig och bebis. Jag är så trött och illamående.....

Förstår inte vad det är med hans sömn. Han vaknar ju plötsligt nästan varje natt och vill verkligen itne somna om. Spelar ingen roll hur mycket elelr lite han sovit, varken på dagtid eller nattetid..... =(

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kanske marcus kan gå upp eller sjunga med honom så du får sova? sömnen för dej e ju skitviktig nu!

2010-01-11 @ 09:44:40
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Isabel

Usch, lider med dig! Det är ju såå jobbigt att inte få sova. Det händer ju så mycket i deras liv, jag tycker Alva började sova dåligt runt 18 månader och sedan fortsatte det. Nu vaknar hon 1 ggn varje natt men hon går ju inte till oss och lägger sig emellan oss och somnar om.

Du kan inte stänga in dig på hans rum och "sova" lite medan han leker?

2010-01-11 @ 13:59:36
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0