Helg!

Max sover! Snart dags för semla =) Är egentligen inte så förtjust i semlor och jag brukar inte äta någon förrän just kring rätt datum. Men idag kunde jag inte låta bli... Måste vara för att Marcus och jag varit så duktiga med nolltoleransen av godis, snask, snabbmat och läsk som jag helt plötsligt blev så sugen på semla... Köpte också clementiner idag som nog va de godaste hittills denna säsong! Helt perfekta!!

Tappade ena nageltippen idag, den ena av de två enda som är fejk. Hittade den i min vante =) Riktiga nageln som är ganska utväxt är superdupermjuk! Har målat fem lager genomskinligt lack på den och den viker sig fortfarande när jag kommer åt den. Blir kul att se hur länge den håller... Och så måste jag ta tag i  vad jag ska göra med övriga naglar, om jag ska fila bort förstärkningen och klippa ner dom eller om jag bara ska klippa och låta materialet sitta kvar tills det växt bort. Då håller iaf naglarna. Vi får se.

 Nu ska Marcus och jag snacka föräldrapenning. Eller så gör vi det imorn, det är ju ändå helg =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Köpte du något skoj? Jag köpte en äggklocka också.. Weeei

=P

2010-01-08 @ 23:58:29
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Mia

Det kommer upp en ny under helgen eller strax efter helgen =) Så lite tålamod bara =)

2010-01-09 @ 11:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0