Håller tummarna

Max somnade på tio minuter. Han fick av den ena inhalator-medicinen precis innan vällingen så jag håller tummarna att denna natt blir bättre. Vi försökte ge honom den medicinen när han vaknade under natten till idag men han totalvägrade och brottade sig bort. Satte sig upptryckt mot väggen i hörnet av sängen =( Så jag va jättenervös nu när jag skulle ge honom (Marcus städar fortfarande på dagis) alldeles ensam. Men det måste varit för att han redan va så ledsen och uppjagad i natt som det inte gick bra. Nu skulle han ta den själv precis som vanligt =) Hoppas som sagt bara att den hjälper...

Marcus kommer bli sur på mig att jag inte gått och lagt mig på en gång Max somnade, men jag måste få diska lite.... Blir tokig om jag lämnar det till imorn, om Max är lika dålig då så kommer jag inte få något gjort då heller.

Nu kom Marcus hem!

Ha en trevlig kväll och Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0