Haha ha...

Vilken tur att jag är på någorlunda bra humör idag!

Ringde försäkringskassan och blev uppringd efter en kvart. Hon sa att jag skulle göra på ett visst sätt och jag sa tack och adjö. Men när jag sen gjorde så så fick jag upp en fråga jag inte visste hur jag skulle svara på...
Ringde f-kassan igen och blev återigen uppringd efter en kvart (jätteskönt att inte behöva sitta i kö iaf!) och fick ju då självklart prata med en annan tjej som sa att åt mig att göra på ett helt annat sätt. Vid det laget hade jag loggats ur sidan pga inaktivitet så nu går jag och diskar istället. Får fortsätta med det där ikväll.
Ska ju redan hämta Max om 2,5 timme och ska hinna diska, plocka klart leksakerna (nästan klar med det!), äta lunch och dammsuga. Resten får jag nog helt enkelt inse att jag inte hinner idag. Bara det blir dammsuget och undanplockat så ser det iaf så sjukt mycket bättre ut.

Ikväll är det också dags för spinning-pass, om inte Marcus måste jobba över... Ska bli väldigt spännande att se hur det går, det har hänt så mycket med ork och flås och sånt senaste veckorna och jag va ju förkyld över jul och nyår så då blev det ingen träning. Är exakt tre veckor sen sist. Men jag har ju iaf promenerat idag så jag behöver inte må så dåligt om det inte blir av....

Dags för disk!

Kommentarer
Postat av: helena

är det något nytt...att de ringer upp en?? bra iallafall så slipper man sitta med luren och bara vänta och bli irriterad =) glömde svara: det var helt ok att lägga upp bilderna från nickis... =) kram till er....

2010-01-12 @ 22:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0