God morgon!

Dagen fortsatte bra igår, diskade och dammsög klart. Sen hämtade jag en glad men lite trött Max så när vi kom hem åt vi lite frukt och tittade på Horton. Den slutade precis i tid för att vi skulle klä på oss och åka in till stan. Jag lämnade av Max på Marcus jobb och drog till besiktningen. Uppenbarligen en bra tid för besiktning, 16.40, det var bara en enda bil som stod och väntade och jag blev "uppropad" innan jag ens hunnit tillbaks till bilen =)
Tror att jag beiktigat nån av bilarna hos denna gubbe förut, kände igen han iaf, tyst och mumlade bara lite. Han såg att fjädern va av men det blir ingen ombesiktning för det. Bilen blev godkänd!

Hämtade pojkarna på vägen hem, lekte med Max medan Marcus lagade mat och sen bar det av på spinning! Det gick självklart inte lika bra som sist, vad annat kan man förvänta sig, men det gick mycket bättre än jag trodde det skulle göra =) Så jag är helnöjd! Promenad, disk och dammsugning och spinningpass på samma dag, inte illa!

Idag blir det Mvc kl 11 och sedan vidare till Carro för lunch, titt på lägenheten och en promenad! Hämta Max på dagis vid 14 och sen blir det nog slappt resten av eftermiddagen/kvällen. Marcus har möte på jobbet och kommer hem först närmare 19. Då kanske Max och jag ska passa på att äta blodpudding till middag... Hade iofs tänkt det till lunch på fredag, men det skulle vara gott ikväll =)

Dags att göra oss redo för dagis!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Hoppas det gick bra att lämna Max även idag. Här gick det super, jag ahde två barn som vinkade när jag skulle gå hur glada som helst!

Hoppas det går bra på MVC.

Jag ska snart åka in till stan och operera bort min gråa prick på handen, hoppade skolan idag eftersom jag inte måste gå på dessa lektioner, ibland är det bra att ha pluggat innan och redan ha betyg ;-)

2010-01-13 @ 10:19:40
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi äter nog blodpudding imorgon. försöker klämma in det en gång i veckan nu iaf :) måste handla keso idag om vi ska äta det. inte lika gott utan. MEN inte alls lika bra. man ska ju dricka juice till järn och inte mjölkprodukter som hämmar upptaget tydligen. aja plus minus noll med juicen då =P

2010-01-13 @ 13:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0