Gick inge vidare

Han började hosta efter en halvtimme, precis när jag somnat. Har fått i honom lite yoghurt iaf men han dricker fortfarande inge vatten. Förstår inte varför han är så envis med det jämt när han är sjuk!? Har gett honom mollipect men vet inte om det direkt hjälpt nånting... Är uppe i 39 grader nu så det går ju inte åt rätt håll än iaf.

Och jag har inge bebissaft, inge glass, inge gurka eller frukt. Ingenting lättätligt hemma. Måste skynda mig iväg och handla lite när Marcus kommer hem, Marcus ska ju städa på dagis och vill ju komma igång så fort som möjligt så han inte behöver hålla på så sent....

Kommentarer
Postat av: Isabel

Hoppas han blir bättre!

Alva får gå till förskolan imorrn. Hon var med mig och köpte skor idag och verkade klara det bra så imorrn är det förskoledags igen! Hon harvarit hemam sedan i tisdags så dags att gå nu. Hon hann ju knappt gå en vecka efter jullovet innan hon blev sjuk igen!

Kommunen måste tjäna otroliga pengar på oss! Som betalar men adlrig är där!

2010-01-26 @ 16:03:38
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0