Får nog ta och lägga mig nu

Lilla Maxen =( Sov ju värdelöst natten till idag och hade tydligen vaknat tidigt vid dagis-vilan för att en mormor hade smällt i dörren när hon skulle hämta en flicka. Fick ikväll honom att somna vid 20 men typ 20.30 vaknar han och gråter hysteriskt i typ 20 minuter... Hoppas att resten av natten blir bättre. Jag borde gå och lägga mig på en gång så jag får lite sömn i natt. Går en film som jag inte sett förr på tv, Huset vid sjön, men som sagt... Borde ta varje chans jag får till sömn....

Halsbränna idag....... =(

Kommentarer
Postat av: Hanna

Den är skitrörig tycker jag. Förslagsvis se den när du inte är trött. =P

2010-01-19 @ 22:08:31
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0