Fan vad less man kan bli

Har suttit i en timme på försäkringskassans sida... Om inte mer tom. Bara för att begöra föräldrapenning för slutet på december och januari. Hopplöst!! Eftersom jag blivit arbetslös måste jag ta bort arbetsgivare från mina uppgifter. Då va det problem med att jag fortfarande "angett årsinkomst utan att ange arbetsgivare" fast jag tagit bort årsinkomsten också. Tillslut bara fortsatte jag fylla i allt och skicka in så får dom väl ringa mig om dom tycker att det ser för jävligt ut. Sen skulle jag bara in och kolla hur många vab-dagar jag ännu inte fått utbetalade och då upptäcker jag attj ag inte begärt för de sista två dagarna, bara anmält. Men då visade det sig att jag inte kunde begära eftersom jag tagit bort min arbetsgivare!!! Jag blir så less, så less.... Så nu blir det till att sitta i telefon imorn...

Jag skulle ju komma i säng vid 21 hade jag tänkt. Huvudet dunkar, nacken värker och ögonen är halft slutna hela tiden.

Imorn ska Max på dagis för första gången på tre veckor. Spännande!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag har inte tagit bort någonting från f-kassans hemsida. men jag har pratat med em typ 150 ggr om att jag är arbetslös och de har inte kommenterat det så det skiter jag i.

2010-01-12 @ 00:04:24
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Isabel

JA man kan ju undra hur de tänker. VArför bara inte göra saker och ting enkelt?

2010-01-12 @ 10:33:26
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0