=(

Vaknade och kissade varje timme från 23 när jag gick och la mig (om jag inte minns fel) till 03.15. Skitdrygt!!!!! Sen som jag som en stock till 06.15 då Max kom in.... Orkade inte hålla på så jag gick och kissade, hämtade hans kudde och tryckte ihop oss i vår säng. La mig med ryggen mot honom så jag inte skulle störas riktigt lika mycket och slumrade lite då och så iaf. Kommer bli en skitdryg vecka när nu inte Marcus ska va hemma....
Måste skärpa oss och inte låta han ligga i vår säng utan gå in till hans säng istället. Får verkligen inte göra det till en vana!

Marcus sov också dåligt så vi är alla sega idag. Eller inte Max såklart! Vi ska iaf se till att få städat och Marcus ska plugga lite. Lite frisk luft skulle inte sitta fel heller... Sen ska jag iväg på spinning kl 15.

Max råkade förresten ställa sig med knät på min mage nyss, innan jag hann reagera. Gjorde apont och bebis blev skitförbannad =(


Kommentarer
Postat av: Isabel

Vad är det MArcus pluggar för något?

2010-01-17 @ 14:14:02
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0