=)

Har varit allmänt sentimental idag, höll på att börja gråta vare gång jag tittade på ett träd under förmiddagens promenad, bara för att det va så vackert med all snö och frost =)

Hur som helst har jag suttit och läst lite i min blogg sen första tiden med Max, väldigt intressant =) Ska bli spännande att se hur det blir denna gång! med förlossning, amning och sömn.

Vet att jag för längesen, långt innan jag blev gravid, skrev ett inlägg om vår tvärtom-bebis. Allt nästa bebis skulle pyssla med som Max varit så snäll att låta bli =) Ska leta upp det inlägget nån dag, blir spännande att se om nästa bebis blir en tvärtom-bebis eller en Max-bebis, jag tippar på mittemellan nånstans =)

Längtar efter Marcus!!


Kommentarer
Postat av: Isabel

Ja det visar sig när den kommer ut. Alva och Albin var otroligt lika ;-)



Jag är ganska sentimental just nu trots att jag inte är gravid. Vågar inte ens berätta om vad jag gråter för ;-)



Mycket du har hunnit med att skriva idag! Det gillar jag!

2010-01-14 @ 16:58:26
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Det blir jättebra! Då ses vi imorrn!

2010-01-14 @ 19:11:51
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Marielle Ragvals

Jag mår precis som du mkt bättre den här graviditeten. Det går verkligen inte att jämföra med förra! Visst har man småkrämpor, men inget man inte klarar av. Vi är beräknade till den 21/4. Går in i v.27 idag... när är det beräknat för er? Det är inte många veckor kvar nu iallafall! Kommer ni kika på kön på det där ultraljudet ni skulle på? Jag är så nyfiken! Ni måste vara det destomer! =)

Kram till er tre från oss!

2010-01-14 @ 21:32:33
URL: http://noaragvals.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0