Ensammen en stund

Max sover, än så länge utan hosta, och Marcus har precis åkt iväg en snabbis. Max hade ju sönder vår dvd för ett tag sen och nu efter att Max och jag bott i soffan i nästan en hel vecka så är jag så less på att min dator används till film jämt. Så Marcus ska köpa en billig (antagligen skit-)dvd på Siba. Hade aldrig ens hört talas om märket, men den duger säkert bra.

Så nu vet jag inte vad jag ska pyssla med. Har precis tagit en underbar dusch, passade till och med på att raka benen! Undrar om det blir av nån mer gång innan bebis kommer? =) Förundras över att det är så otroligt lätt att komma åt benen jämfört med när jag va gravid med Max! Härligt! Så det kanske blir en gång till trots allt.
Funderar på att ta "nakenbild" på magen idag och lägga upp en jämförelse med Max mage. Måste koppla in den externa hårddisken och leta reda på de gamla magbilderna bara. 

Just nu sitter jag med gravid-strumpbyxor neddragna under magen och ett (alldeles för litet) linne uppdraget ovanför magen, bara för att jag är så varm, kalaskul.

Är redan jätteless på att hosta och snora och jag har inte ens varit förkyld i två dagar =) Vilket tålamod man har!

Nej ska kolla om jag har nå bilder att ladda upp från kameran. Har varit dåligt med foton på sistone....

Kommentarer
Postat av: Isabel

Guu så blogg.se har strulat idag!!



Skönt att Max verkar vara bättre. Jobbigt att han vaknar så mycket och ofta, hur många gånger avbryts hans sömn på en natt? Han måste ju vara supertrött dagtid!

Trist att du är förkyld! Jag är i stort sett frisk nu men vilken förkylning det var!

2010-01-30 @ 19:18:57
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0