Galet slut

Tittar på Bones och är helt slut... Marcus nattar Max sen en halvtimme och är säkerligen också helt slut. Max valde att vakna kl 03 i natt och sedan vara vaken till 05.30....

Max och jag har varit i Bergsbrunna idag så att Marcus har fått plugga i fred. Vi gick en promenad med min mamma för att få Max att sova lite och det gjorde han. Men antagligen va det för kallt för att gå så långt somvi gjorde så han vaknade plötsligt jätteledsen och bara grät och grät. Ville inte göra något anant än bli buren av mig och jag bar honom en bra bit (allting är relativt, för att vara lite höggravid va det långt). Efter ett tag orkade jag inte mer utan han fick sätta sig i vagnen och så gick mamma iförväg hem till värmen, jag hade inga krafter kvar att gå så snabbt =) Sen dess har jag varit helt slut och ändå envisades jag med att diska när jag kom hem nu ikväll, min rygg tycker inte om mig nu....

Det har tagit mig en timme att skriva det här inlägget =) Max har sovit nästan en halvtimme, Marcus står i duschen, Bones håller på att sluta och jag kan inte låta bli att undra om Hanna är på Ackis?

Kram och snart god natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, just det. Hon har ju inte uppdaterat bloggen på ett tag nu, har du försökt få tag på henne?

2010-01-10 @ 21:02:49
Postat av: Anonym

Ja, just det. Hon har ju inte uppdaterat bloggen på ett tag nu, har du försökt få tag på henne?

2010-01-10 @ 21:03:19
Postat av: Isabel

Ja men din har säkert både ABS och AC vilket denna "skit" saknar. Men den är ändå en bra vinterbil.

2010-01-10 @ 21:16:42
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0