Det tar sig!

Jag har hittills suttit i soffan heeela dagen. Varken kunnat eller vågat röra mig. Men det börjar bli mycket bättre. Diskade tom litegrann nyss =) Gick bra men jag blev lite trött och illamående/groggy efter en stund. Så nu sitter jag i soffan igen. Marcus och Max kom precis tillbaks från en promenad till Ica Brantingstorg. Dom va så söta när dom gick hand i hand hemifrån =) Nu gör Marcus lite korv med bröd och Max tittar på!

Imorn ser det, om inget helt plötsligt skiter sig, ut som att jag kommer köpa en ståbräda, en vagn och en tripp trapp för sammanlagt 900kr =) Högst vill säga, tripptrappen fanns det prutmån på.

Marcus har småplockat en massa i lägenheten idag. Både ena halvan av vårat matbord och byrån i hallen har en tendens att samla på sig en massa massa skit som inte hör hemma där.... Även våra bokhyllor agerar uppsamlingsställe =( Längtar så till vi kan köpa luckor och göra fint ordentligt där.

Fick precis mejl om att komma och köpa vagnen efter 17 idag. Har inte känt mig stabil nog att köra bil men det börjar ju kännas mycket bättre så det kanske funkar bra om ett par timmar...

Dags för lite korv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0