Det gick bra att lämna!

Nu har jag diskat och fixat lite med naglarna. Fick härom dagen för mig att försöka få bort allt material men behålla så mycket som möjligt av naglarna. Med värdelösa redskap så gick det ganska bra på viss naglar och helt åt skogen på andra. De där det gick bra va så otroligt tunna att dom nu gått av allihop. Så nu är alla naglar korta =( Och på tummarna sitter materialet kvar benhårt så det får nog sitta där tills det växt bort. Eller jag har råd att fixa dom igen =)

Nu är jag plötsligt vrålhungrig, ska det börja nu igen? Ska stoppa i mig nåt enkelt och sedan börja röra mig mot Mvc. Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Det låter som svamp på mollyn.

2010-01-13 @ 10:25:39
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0