Bu och Bä

Och då menar jag inte böckerna om fåren =)

Jag mår illa och är yr.... Max hostar.... Inte så jättemycket, än, men han har ju inte hostat alls på en månad så det känns lite trist. Han känns lite lite varm men jag har inte kollat, har normalt sett kalla händer så dom litar jag inte på.
Var och köpte ståbrädan för 200kr bara för att upptäcka att den nog passar på varenda vagn i världshistorien utom våran. Våran vagn är jättekonstig!! Är dock fast besluten att lösa det på något sätt iaf... Wish me luck! Mår för illa för att kunna tänka klart just nu dock. Måste komma på något att äta till lunch, trodde vi hade en blodpudding men nope. Men det finns nog lite köttbullar tror jag.

En sånhär dag kommer allt skita sig. Den superbilliga vagnen kommer va apäcklig och tripp trapp stolen trasig...

Kommentarer
Postat av: Isabel

Typiskt att den inte passade! Känns som att det alltid är så, man "fyndar" men så blir det bara skit! Hoppas det går att lösa.



Jag känner mig lite bättre idag men det går upp och ned hela tiden...

2010-01-25 @ 16:21:56
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0