Bra start på dagen!

Max sov hela natten och jag med så gott som! Då vill man ju visserligen gärna ligga kvar lite extra i sängen och bara mysa... Men jag kände mig ändå ganska pigg för en gångs skull! Det va inte igår inte =)

Det gick jättebra att lämna på dagis! Lite klängigt i början men samtidigt kul att vara där. Iom att dom va ute när vi kom så stannade jag och lekte med Max och en fröken i typ 20 minuter och sen gick jag samtidigt som dom skulle gå in och då fick jag en puss och så sa han "ejej mamma" som om ingenting =) Det va skönt!
Sen gick jag en promenad runt Årsta innan jag gick hem. Va ute i totalt 1 timme och en kvart varav promenerandes i typ 50 minuter. Klockrent!! Sen höll jag både på att kissa på mig och annat tack vare sammandragningarna =)

Nu är jag redan hungrig (??) så jag ska ta mig en macka sen blir det disk och leksaksplock till att börja med. Sen ska jag ringa f-kassan och sen, om jag fortfarande är på g, blir det åtminstone en dammsugning men gärna en hel storstädning =)

I eftermiddag ska vi åka och besiktiga bilen, hoppas dom inte bryr sig om den trasiga fjädern......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0