Bortbjudna!

Blev precis bjudna på middag i Bergsbrunna =) Trevligt!!

Saknar Marcus massor!

Kommentarer
Postat av: Hanna

vi har bjudit bort oss... jag är helt färdig. borde du med vara! kraam

2010-01-20 @ 15:50:38
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Isabel

Ja det är nästan så man vill packa ihop allt och flytta in till stan, shit vilken skillnad det skulle vara för oss. Jaja, vi ska försöka skärpa oss lite nu.



Lyxigt att bli bortbjuden, jag är alldeles slut men ska väl börja med någon middag.

2010-01-20 @ 17:03:18
Postat av: Hanna

nej det tror jag inte. jag vill inte bli igångsatt heller. jag vill bara fråga vad det innebär om jag måste.

barnet har ju gott om fostervatten vilket betyder att den trivs, och om det finns möjlighet när det gått 16 dagar så kan jag tänka mej vänta ett par 3 dagar till förutsatt att bebisen mår bra för att slippa igångsättning. dock kommer jag bosätta mej i stan om så är fallet. så det är nära till sjukan.. =P

själva förlossningen kan bli mer utdragen och jobbigt + att barnet kan bli stressat och hamna i chock. då kan jag hellre gå ett par dagar till OM man får dvs.. vi får väl se :)

2010-01-20 @ 21:30:40
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0