Bergsbrunna igen

Betydligt bättre natt i natt! Max skrek högt rakt ut närmare 01.30 men va sen tyst i ett par minuter. Sen kom ett till högt skrik och så började han gråta. Snacka om att han drömmer massor nu! Lite senare under natten hörde jag honom ropa "mera, mera!" =) Marcus gick i alla fall in till honom när han va ledsen och jag gick upp och kissade för andra gången sen jag la mig vid 23. Jag måste införa nå vätskeintags-förbud efter kl 20.30 eller nå sånt, kan inte hålla på och springa och kissa hela nätterna... Tror jag gick på toa två gånger till under resten av natten och sen fick jag, tack och lov sova till 8.30 =) Behövde verkligen få en någorlunda bra natt ifall kommande nätter fortsätter va dåliga... Tack Max!

Sitter nu i Bergsbrunna igen. Försökte få Max att sova middag i mormor och morfars säng och lyckades efter en timme, 15.15. Alldeles för sent.... Men vad gör man när dom inte vill. Han hade inte orkat med kvällen med glatt humör om han inte sovit middag. Min morfar och Doris kommer om ett par timmar så vi ska äta middag här ikväll. Dom ska vidare till Arlanda och Vietnam imorn, inte ett dugg avundsjuk!!! När dom komemr tillbaks om två veckor stananr dom några dagar och håller mig lite sällskap. Ska då passa på att äntligen få gardinerna uppsydda... =) Och så tänkte jag få lite omplanteringsråd av den allvetande växt-guden Doris. Vi lyckas alltid döda våra växter när vi planterar om dom så jag vågar mig inte på det igen..... Men vissa behöver verkligen fräschas upp så med lite råd kanska jag klarar av det!

Sitter och funderar på hur länge jag ska låta Max sova, han blir inge rolig om jag väcker honom när han fortfarande är trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0