Bebissnack

Idag kände jag första riktiga ilningen när barnet trycker sig neråt i bäckenet. Äckligt och obehagligt men trevligt för det är ett tecken på att det snart är dags! Lång tid kvar visserligen, men ändå! Det börjar närma sig =)

Vi har flicknamn klappat och klart, både för- och mellannamn. Men tänk om det nu skulle titta ut en pojk? Min kropp har sagt åt mig ända från första dagen att det är en flicka så jag kan liksom inte säga åt mig själv att det kanske blir en pojke. Har försökt övertala mig själv så gott det går och nu är jag inte längre lika övertygad om att det blir en flicka (det såg ju faktiskt ut som en liten söt pojke på ultraljudet) men jag har fortfarande jättesvårt att sätta mig ner och komma på pojknamn =/ Det går bara inte....

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det ger med sej :)

Jag tror också att ni får en tjej! :) Även om oddsen är större att det skulle vara en pojke, för att du fick en pojke som förstabarn. Sant faktiskt, hörde det av en bm vi känner.

2010-01-06 @ 23:15:24
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Isabel

För mig har känslan för könet stämt båda gångerna, med Alva försökte alla övertyga mig om att det var en pojke men tji fick dem!

Ilningarna du nämner hade jag också, så fort hon rörde huvudet trodde jag att jag skule dö! Dessutom låg hon och pressade på ichiasnerven, itne ett dugg trevligt!

Kanske fredag nästa vecka? Efter 12. Har prov vid 9 men är säkert klar redan vid 10.

2010-01-07 @ 09:30:40
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0