Att det alltid ska vara nånting?!

Max har sovit väldigt bra i natt! Jag vaknar ju däremot varje gång han gnyr mamma elelr pappa i sömnen och eftersom jag inte ville att han skulle få så hög feber så va jag ju uppe flera gånger bara för att känna på honom. Vid 2.30-3.00 nån gång va febern uppe i 39,3 igen och då fick han en till supp så att jag inte skulle missa om den blev ännu högre. Han har nästan inte hostat en gång under hela natten! Nu hostar han förjävligt dock men han har precis fått medicinen så det försvinner nog snart, tacka vet jag astmamedicin!! Jäkligt trist om han ska behöva den varje gång han blir lite förkyld.

Hur som helst så sov jag jättebra första halvan av natten. Sen hade jag hunnit bli så törstig att det bara kryper i hela kroppen. Jag vet inte hur många gånger jag nästan gråtit. Hur kan man va så törstig?? En gång när jag tittade till Max vaknade han lite och ville ha vatten, han drack nästan en hel flaska vilket är toppen eftersom han knappt dricker på dagarna, men det va tortyr att behöva sitta och lyssna på det där smuttandet utan att få gå och dricka själv. Tror inte jag någonsin varit så törstig som jag varit under natten... Strax över tre timmar kvar nu sen får jag dricka hur mycket jag vill igen!!! Däremot kanske inte vad jag vill, beroende på resultatet. Vi hoppas på det bästa!

Har suttit och väntat på att Max ska spy ända sen igår kväll. Han fick upp en massa slem igår som han bara svalde och sen satt han med kväljningar hela kvällen men det kom aldrig ut nåt. Kväljningarna sitter i nu med, vid varje hosta, vore mindre kul om allt kom ut i soffan... Han sitter med en handduk över knät men vem vet hur länge han går med på att ha den där...

Jag törstar ihjäl!!! Ska börja gå om strax över en halvtimme. Fick dricka 1-2 glas vatten om jag verkligen behövde så jag ska dricka några klunkar när jag borstar tänderna. Det är typ dagens godaste vatten, riktigt kallt precis efter man borstat tänderna =) Åh vad jag längtar tills jag kommer hem igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0