Antagligen ännu en seg dag =)

Lite mer har jag faktiskt sovit i natt, men inte tillräckligt för att göra nån skillnad. Max va supervarm en gång när jag va uppe i natt men av någon anledning ville inte termometern funka ordentligt, jag va väl för trött för att se vad jag gjorde... Nu på morgonen hade han däremot sjunkit till 38,3. Får se hur det går under dagen, han andas lika dåligt fortfarande.

Jag mår jätteilla för tillfället men det kanske är en förberedelse inför glukosbelastningen imorn =) Fy farao vad jag inte ser fram emot det.... Och stackars Marcus som har så mycket på jobbet va tvungen att vara hemma med Max tills jag kom tillbaks från Mvc idag och nu måste han alltså vara hemma imorn också. Är väl hemma igen till 10.30. Så ikväll jobbar han över, men inte så länge för det komemr en snubbe runt 20 och ska köpa en dator av oss, lite extra pengar i kassan =) Och sen imorn är det ju dagisstäd igen. Har sagt att jag ska ta det så han får va hemma med Max men han påstår att jag inte kommer orka och vill därför inte låta mig göra det. Och visst det kommer ta ännu längre tid för mig att städa än vad det gör för honom, men ändå! Han har ingen rolig vecka denna vecka.

Nej om jag skulle ta och äta lite macka och försöka få i Max lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0