Ännu pissigare

Hade skrivit ett inlägg om hur pissig dag det är idag och så när jag ska stänga ett msn-fönster så stänger jag bloggen istället... Kan det bli mer pissigt?? Det kan det säkerligen men det känns inte så nu...

Jag är trött, tjock, illamående, svullen (ringen fick förflytta sig till halsbandet idag...). Jag sover sämre och sämre, blir mer och mer törstig och mao mer och mer kissnödig. Kissade 4 gånger i natt. Har gått upp alldeles för mycket i vikt under jul och nyår och kommer inte iväg och träna. Hoppas att vår-schemat som börjar på måndag ser bra ut. Det är inte bara händerna som är svullna nu utan ansiktet också, iaf på mornarna.
Känner mig som världens sämsta och lataste mamma. Har ångest över att ensamtiden med Max snart är slut och är rädd för vad han kommer tycka om ett syskon.
Vi har inte skaffat en större bil och vi har inte fixat en ny barnvagn.

Max har strax över 38 grader idg med och jag mår mer och mer illa för varje dag. Antar att bebisen ligger dumt. Skitdrygt...

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Micaela!



Hittade din blogg genom Carro, va roligt med en till liten bebis GRATTIS!!



Jag har en annan kompis som bloggar om hennes blivande bebis...hon ska ha 3 mars, spännande, när ska ni få?



Hoppas ni mår bra!!

Kram Frida

2010-01-06 @ 19:47:23
Postat av: Isabel

2010-01-06 @ 21:37:05
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Oj, råkade posta utan att skriva. Haha, det gjorde jag hos Hanna idag också. Inte helt överens med den nya datorn.

Det är ju ganska pissigt att vara höggravid men man får sikta mot målet och tänka på vad resultatet blir av det hela.

2010-01-06 @ 21:38:14
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Hanna

Om ni kör "min" vagnlösning så behöver ni ingen större bil? Tänker jag fel då? :)

Kom på mej själv med att kolla på en syskonvagn till er idag, haha.

Skrattade gott åt metspöna, haha!!

Det är skit idag, men det är bättre imorrn! Kramar

2010-01-06 @ 22:38:27
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0