Vilken dag

Hade planerat dagen så bra så att vi ska hinna med allt till på lördag - utan att behöva stressa nånting.
Vi skulle börja med att åka till Willys på Kungsgatan och leksaksaffären som ligger bredvid. Skulle handla ganska mycket mat och ett par leksaksprylar. Sen skulle vi förbi Apoteket och Ica vid Brantings torg för att hämta ut paket på väg hem.
Väl hemma skulle jag baka mockarutor och kanelbullar. Sen in i duschen och tvätta håret för runt 18 kommer Helena hit och klipper mig! Och däremellan ett antal amningar =)

Började med att vi halvvägs till Willys kom på att jag inte fört över pengar till rätt konto. Åkte sen till fel Willys vid Celsius utan att tänka mig för. Gjorde iofs inget eftersom jag ändå inte hade pengar till leksaksaffären. Pengarna räckte till middagen ikväll och ett fåtal småsaker till helgen. Så nu måste vi storhandla imorn istället....
Kom iaf ihåg apoteket och paketet.
Hemma sätter jag igång med mockarutorna för att mitt i baket upptäcka att jag varken har bakpulver eller florsocker så det räcker..... Marcus sprang iväg till Ica och handlade medan jag ammade lilltjejen. Nu är kakan precis ute ur ugnen och jag har precis ammat igen.

Dags att fixa glasyr och duscha. Kanelbullarna får vänta till imorn det med..... Liksom städning.... =) Men kalas ska det bli!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Stressa inte ihjäl dig!

Mockarutor blir bra :-)

2010-02-19 @ 12:15:43
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0