Eventuell bloggpaus

Lite krage fick jag tag i iaf! Dammat, dammsugit, moppat golv och vattnat blommor har jag iaf gjort. Så imorn är det badrummet kvar, och mer disk såklart. Det tar ju aldrig slut...

Max vill inte somna... Men nu är Marcus där.

Har idag känt mig fruktansvärt värdelös. Har så mycket saker jag vill göra men ingenting blir gjort. Ingenting. Vissa "projekt" är flera år gamla... Har tex för länge sedan påbörjat ett fotoalbum med min och Marcus första utlandssemester till Turkiet. Jag har gjort första sidan. Det måste varit 2006 vi åkte. Eller 2005 tom?? Och Max album är ju bara för pinsamt... Har framkallat bilder för de första 6 månaderna men bara satt in de fyra första i album.... Funderar på att framkalla alla bilder igen, det är ju så billigt om man gör det på nätet, och se till att framkalla hela första året på en gång. Om inte ännu fler bilder. Ville för mycket när jag började med det så det är inte ens bra gjort...
Det är ju nu, den här arbetslösa sista månaden innan bebis kommer som jag har mer tid än vad jag kommer ha på flera år. Det är nu jag kan få såna liggande saker gjorda. Hinner/orkar inte hur mycket som helst denna sista månad, men foton är ju så himla kul! Det borde jag kunna få till.
Så jag funderar på ett dator/tv-förbud. Tv är jag inte ens intresserad av, bara slötittar av ren lathet, eller för att få sitta bredvid Marcus en stund innan jag somnar. Datorn är lite svårare, är ju så nyfiken på vad alla bloggar om =) Så ett rent och skärt dator-förbud skulle jag inte klara av. Måste få läsa lite då och då och kommer fortfarande uppdatera min blogg lite då och då, troligtvis mest efter Mvc-besök och sånt. Men bli inte förvånade om jag inte är så aktiv här närmaste tiden. Ska helt enkelt försöka få saker gjorda =) Men bli inte heller förvånade om jag inte kan hålla mig borta utan fortsätter skriva lika mycket strunt som förut...... =)

Nu ska jag stupa i säng. Känns som mitt huvud ska sprängas =(
Massa god natt-kramar!!

Kommentarer
Postat av: Eva Peva

GRATTIS STUMPAN! Till underbara lilla Minna! =D Hoppas ni alla 4 mår jättebra!

puss och kram

2010-02-09 @ 08:01:00
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0