1 vecka gammal! Vart tar tiden vägen?

Minna bara sover och sover =) Men hon är ändå lite lite mer vaken för var dag. Så underbart vacker unge! Kan inte förstå att jag är tvåbarnsmor!! Och vilka barn vi lyckats få till då, vi är ett bra team Marcus! ;)



Minna 1 vecka gammal ♥

Marcus och Max har åkt en sväng till kontoret, jag har småplockat, vikt undan lite tvätt (premiärtvätten uppe i lägenheten, maskinen verkar funka utmärkt!), vattnat blommor och laddat upp kamerabilder på datorn. Ska se till att lägga upp mer bilder i bildbloggen lite senare. Har inte tagit så extremt många bilder än, dom ser ju ganska likadana ut när hon bara sover =)

Vi har varit ute på två utflykter än så länge. En tur till Gränby Centrum och en tur till "Byggmästarparken" så Max fick leka av sig lite. Igår va det ju så underbart vackert väder!! Ser iofs ut att vara lika fint idag, men jag tror inte Minna och jag kommer ut nåt idag. Vi får se.






Nu är det dags att visa tutten en stund =)
Ha en bra dag allihop!

Kommentarer
Postat av: Morfar till Max o Minna

Ja ni är ett bra team!

2010-02-15 @ 12:04:22
Postat av: Isabel

Ja vart tar tiden vägen? Snart fyller hon 1 år och man fattar inte vart tiden har försvunnit!?



2010-02-15 @ 15:20:29
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Moster Malin

Underbara syskonbarn! =D <3

2010-02-16 @ 06:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0