Trötta

Max sov dåligt i natt med, vaknade två gånger och ville sen gå upp 05.30 för andra gången denna vecka. Sen hade han ju sin kräk-natt och sin diarré-natt så han har med andra ord sovit dåligt typ hela veckan. Marcus och jag är plötsligt supertrötta. Men det blir nog bättre när han får göra av med energi på dagis. Och i helgen hos mormor och morfar =)

Minna va vaken hela förmiddagen igår vilket resulterade i att hon sov hela eftermiddagen och kvällen. Jag fick väcka henne för att amma varje gång och det blev bara 9 ammningar under hela dygnet istället för 12-14 (ja jag håller stenkoll denna gång med!). Sen ville hon ju såklart va vaken sent på kvällen så vi la oss vid 01 typ en halvtimme innan Max vaknade första gången. Så kan det gå. Men nu har iaf jag och Max fått leka en massa iom att hon fortfarande "natt-sover", ska nog väcka henna och amma snart, mina tuttar skriker efter henne =)

Fan också.... Hade skrivit dubbelt så mycket till men så råkade jag trycka bakåt två sidor istället för att sudda så nu försvann det... Orkar inte skriva igen =(
En annan gång kanske!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Det är så drygt, det borde kunna ordna så att inläggen inte försvinenr lika lätt, man blir ju galen när det blir så hela tiden!



Alva sover itne lika länge på mornarna nu, vaknar oftast runt 7 men helt ok ändå iom att jag inte ens märker när hon kommer in och lägger sig hos oss på natten...

2010-02-26 @ 10:41:07
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0