Suttit fast i soffan hela dagen hittills

För första gången på väldigt väldigt länge har jag sett reklam för film på bio som jag faktiskt vill se. Och inte bara en utan typ tre eller nåt, kan inte komma ihåg vilka det är mer än Tim Burton´s Alice i underlandet . Men det är verkligen inte läge att gå på bio än på några månader, om jag inte börjar pumpa men jag har inte lärt mig att tycka om det....
Så typiskt dåligt timat!

Idag har Minna ammat så gott som hela tiden, har så otroligt dåligt samvete för Maxen =( Just i denna sekund är allt bra, Fåret Shaun går på barnkanalen. Men han är så grymt uttråkad så jag kommer inte ens våga försöka diska eller duscha. Vet inte alls vad vi ska hitta på. Så fort jag börjar nån lek med honom vill Minna ha mat igen...... Men sånt är livet antar jag. Han får ju iaf gå på dagis på torsdag och göra av med lite energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0