Stackars barn

Har så fruktansvärt dåligt samvete för Maxen.
Minna sov bra efter jag skrev sist, över två timmar, så då fick Max och jag lite lektid och så åt vi mellanmål. Men eftersom hon sov så mycket så skulle hon ju äta konstant igen när hon vaknade. Max har slagits, rivits, kastat grejer och bara fortsatt med det han inte fått göra.
Mina första tårar kom typ 10 sekunder innan Marcus klev innanför dörren och då bröt jag ihop. Han har aldrig varit såhär förr. Och jag vet ju att det är för att han är uttråkad. Skitjobbigt att inte kunna göra något åt det!!!
Jag har nog inte sagt "nej" till honom lika många gånger sammanlagt på två år som jag gjort nu på två dagar..... Mår apdåligt över det.

Imorgon ska vi iaf på en liten utflykt till Bvc alla tre. Hon vågade inte komma hit idag ifall Max va sjuk och imorn hade dom inte tillräckligt många friska sköterskor för att kunna åka iväg. Så då får vi gå dit istället. Sen kommer nog resten av dagen se ut som idag....

Han blir så glad när pappa kommer hem....

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag antar att det är fullt naturligt att han beter sig så. Det är ju mycket som är nytt, han ahr inte all din uppmärksamhet längre och det klart att det är frustrerande för honom att han inte får ha dig för sig själv längre. Barn är egoister ;-)

Hoppas det känns bättre och att han lugnar sig snart.

2010-02-24 @ 13:03:44
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0