Segt idag

Har diskat och hängt upp alla gardiner igen, jättefint! Men längre än så har jag inte kommit....
Marcus pluggar och jag varvar nytta med Max-underhållning. Och nu blev jag av någon anledning helt plötsligt väldigt trött.
Skulle vilja storstäda och vattna blommorna idag, ska försöka ta mig i kragen nu. Längtar så efter en ordentlig promenad, har inte rört mig längre än till Ica (inte utan bil iaf) sen Max blev sjuk för två veckor sen. Vikten kommer rusa i taket sista tiden... Dessutom har vi druckit både cola och julmust, ätit snacks och massor med god mat senaste dagarna.... Och börjar man så är det kört. Eller jag ska vara hård så det ska inte vara kört, men bara för att jag låtit mig få i mig lite socker så har jag senaste dagarna varit sötsugen så gott som heeela tiden =( Verkligen svårt att stå emot, speciellt när jag är trött. Vissa stunder skulle jag döda för choklad och lösgodis. Typ nu.....

Nej, hur va det där med kragen nu igen?

Kommentarer
Postat av: Lina

Du verkar ha karaktär iaf!! Jag e sämst på att hålla mig ifrån choklad. Just choklad. Jag kan skippa allt vad heter chips, läsk och lösgodis.. men just choklad e jag sååå svag för. Wonder why?! :-)



förresten födde ni en liten Milla inatt :-D De e la för jobbigt att behöva styra upp hela förlossningen, mitt i natten ska du veta... haha

Marcus, Michaela, Max och Milla haha

Dade inte tänkt på det innan :-D

2010-02-06 @ 15:14:28
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Hanna

Såg vad lina skrivit och kom att tänka på namnet ni funderat på. Trodde inte heller det var så vanligt med Minna? Tänkte på att du sett det på webbisarna.

Vi matar namn här varje dag. Inget som känns rätt på lillprinsen. Konstigt det där.



Andreas har en kronisk tarmsjukdom, därför kollar han upp det varje år. Eller oftare. Han äter ju sjukt med tabletter varje dag så det är väl tur det =P



Emil verkar inte störas över huvudtaget av hans skrik. På nätterna försöker vi vara lite rappa när han vaknar men E har inte märkt av det ännu iaf. Det kommer väl. Men tonläget på lillgossens skrik är kopiöst. De har haft en pojke på dagis som skrikit och gråtit konstant under hösten, så han kanske lärt sej stänga av..vMen övrigt har han inte visat något annat än kärlek faktiskt. Inget missnöje eller någonting. Han går och pussar och kramar på honom hela tiden och klappar och ger nappen.

Har ni "preppat" Maxen på att det kommer syskon? :)

Möjligtvis att Emil tycker det är drygt när jag måste mata hela tiden, och tycker det är konstigt at det kommer mat ur brösten, haha. Jag försökte förklara att lillebror äter smörgåsar så en kväll.. haha..



2010-02-06 @ 16:27:17
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0