Sängliggande

Har kräkts heeela natten och haft jätteont högt upp i magen när jag legat ner. Va tvungen att sitta upp i sängen för att inte ha ont och har med andra ord inte sovit nånting. Istället har jag jätteont i svanskotan...

Men nu har jag inte spytt sen i natt och inte heller varit på toan på ett tag. Har dessutom ätit blåbärssoppa och lite pannkaka så jag är på väg åt rätt håll! Max är hos mina föräldrar och busar och Minna sitter som vanligt fast vid mina tuttar =) Hon sov nästan tre timmar för ett tag sen och då sov jag med, superskönt! Kunde knappt få upp ögonen när hon ropade att det va dags för mat igen =)
Marcus passar upp på mig och pluggar!

Tanken va från början att jag och Minna också skulle va i Bergsbrunna så Marcus skulle få total studiero, men vi får ta det nästa helg istället.

Nån som vet om magsjukor går över i bröstmjölken?


Kommentarer
Postat av: Isabel

Du kan amma som vanligt, googlade och det ska inte vara någon fara men tänk på att dricka mycket.



Däremot så kan Minna bli magsjul vid dålig hygien men så länge händer tvättas så ska hon inte smittas via mjölken.



Hoppas du kryar på dig!

2010-02-27 @ 20:53:05
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Om du är frisk till på tisdag kanske vi kan ses då utan stora barn en stund?

2010-02-27 @ 21:07:49
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0