Måndag idag

Pratade med dagis precis. Max stannar en timme längre imorn eftersom Bvc kommer hit kl 14. Känns lättare om han inte är hemma då. På onsdag kommer han däremot va ledig för det va ont om personal, och på torsdag ska vi till doktorn kl 14 så då får han sluta lite tidigare och bli väckt stackarn...
Det härjar fortfarande massa förkylningar och magsjukor på dagis så Max är väl sjuk igen lagom till helgen gissar jag. Utan att vara pessimistisk utan snarare realistisk.

Har iaf fått en sida med bra instruktioner hur jag knyter bärsjalen så ikväll ska det tränas. Det ska ju inte bli lika kallt imorn som idag så om hon ligger innanför min jacka så går det nog bra att ta en kort tur till och från dagis.

Kanske lägger upp lite bilder under dagen. Max och jag har precis ätit lunch, barnkanalen spelar för fullt på tv'n och Max varvar det med synth-spelande och mikrofon-sjungande. Tur att inte Minna bryr sig om höga ljudnivåer..... =) Hon ligger just nu i vagnen och sover, placerad i solen i soffan. Det verkar hon tycka är jätteskönt! Sov jättelänge så igår med.

Förresten satte jag in foton för en månad i Max album igår kväll!! *stolt* Så nu är jag ett steg närmare ett färdigt resultat. Men bra långt ifrån ändå..... Måste ju köpa ett album till Minna nu med. Tycker album är så dyrt =( Likadant med ramar, också jättedyrt.

Nej nu ska jag se om jag får krama lite på älskade Maxen!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

verkligen! bajsdyrt. speciellt ramarna.

ikea har ganska ok priser om man vill ha träramar..

2010-02-22 @ 15:01:23
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Isabel

Ja Albumen kostar. IAf de med snygga omslag ;-) Vi skulle behöva en hel hög vi också. Ligger nog efter sedan Alva fyllde 1 år så det är 2 år...



Alva är ltie snorig igen, det börjar direkt när de kommer tillbaka till dagis!



Hoppas det går bra imorrn!

2010-02-22 @ 16:38:21
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Marielle

Kollade lite bilder på er fina familj! Både jag och David tycktes oss se en liten Marcus i Minna på den bilden när man får se hennes ansikte direkt framifrån... =) Åter igen, sååå söt tjej! Ni har lyckats bra!

2010-02-22 @ 17:40:04
URL: http://noaragvals.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0