Lilleplutt

Maxen har hostat mängder idag igen =( Och snorat floder. Har hostat nästan konstant sen han somnade för 35 minuter sen. Lilleplutt, hoppas det inte blir värre igen...
Marcus har dessutom blivit snorig nu han med. Oundvikligt I guess!

Imorn blir det Bergsbrunna för mig och Maxen! Efter att jag har tagit en skön dusch imorn, fjärrvärmen har varit avstängd hela dagen idag men nu är den igång igen! Marcus komemr sen efter jobbet, lagom till middagen =) Precis som idag! Mumma-god mat!!

Nu ska jag göra mig iordning och hoppas på en bra natt. Har senaste dagarna fått mer och mer ont i en precis punkt på ena sidan av ryggen. Min teori lyder som så: ligger ju på tre kuddar nu för att kunna andas och inte hosta så jäkligt och eftersom jag sover bäst på vänster sida så ligger jag på den ca 90% av natten. Iom de höga kuddarna så hamnar kroppen i en ganska ordentlig vinkel med magen som extra tyngd som pressar neråt....
Så, jag hoppas att jag slutar hosta snart.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Vi börjar bli helt friska allihopa nu! Nu är vi bara trötta M och jag iaf ;-)



Ja, de säger ju att barnen ska sitta i mitten i bak men det är ju bara möjligt med ett babyskydd.

Men på 288:an där vi åker som mest känns det som att risken för en frontalkrock är som störst.



Vad härligtmed vikten! Jag gick upp totalt 14 kg med Alva och 8 kg försvann ju direkt efter kejsarsnittet ;-) Härligt att kunna tappa såå mycket så snabbt!

2010-02-05 @ 09:49:16
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Att få till det har vi inga problem med men tror att varje dag är för ofta ;-)



Det känns helt otroligt bra! Vi är såå glada och på så himla bra humör här hemma!

2010-02-05 @ 12:22:26
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0