Kvällsmänniskor

Max har ju ända sen han va pytteliten sovit bra på natten men helst gått och lagt sig sent och vaknat sent. Minna är hittills likadan. Natt-ammar oftast vid 23-00 nån gång och sen sover vi. Igår hade hon ont i magen så då somnade hon först vid 00.30, men sen sov vi till 05.20 då hon fick blöja och tutte och sov sen till 08.10 då hon igen fick blöja och tutte och sen väckte jag henne nu vid 11 för samma procedur. Jag är varken kvällsmänniska eller morgonmänniska, jag är en sömn-människa =)

Är jätteskönt stt vi sover så bra men på tisdag ska Max va på dagis kl 9.00. Hur ska det gå till? =) Och hur ska vi komma dit i all snö? Har ju inte varit där med Max sov-vagn än, kan ju inte dra två vagnar om dom inte plogat ordentligt. Det visar sig på tisdag hur det ser ut. Måste lära mig knyta bär-sjalen tills dess så kan jag ha Minna innanför jackan. Kanske är skönast för henne också om det ska bli så kallt som dom säger att det ska bli....

Vackert väder är det iaf idag!! =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

LÅTER oj.. jätteskönt! :) du får hålla dej uppe från 08 och bädda ber tjejen i vagnen till 09 :))

2010-02-21 @ 20:23:07
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0